IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Radionice
28.10.2019.

Najava: radionica povećanja marketinške profitabilnosti

InStore magazin i Altius savjetovanje pozivaju na radionicu Kontrolinga

SAVE THE DATE! 07.11.2019.

U suradnji s Altius savjetovanjem pripremili smo vam zanimljivu radionicu koja donosi najkorisnije za vašu kompaniju. Iskoristite mogućnost fokusiranog rada na izazovu koji je zastupljen u svakoj kompaniji: povećanje profitabilnosti.

KONTROLING RADIONICA

Adresa: Altius savjetovanje, Dragutina Domjanića 25, Zagreb

Tema:Kontroling i profitabilnost prodaje i marketinga- jeste li znali da 10% popusta treba donijeti 50% prihoda?

Ulaganje u marketing nije i ne smije biti tretirano kao trošak, već pametno i izračunato ulaganje.

Je li dovoljno samo prodati robu ili uslugu i ostvariti prihode? Što u slučajevima kada prodaja raste, ali nema dobiti? Upravljanje troškovima prodaje traži detaljnu analizu poslovne poluge i analizu marketinških ulaganja.

Marketing je proces u kojem se definiraju tržišta, određuju potrebe segmenata i kupaca unutar njih. U marketingu se određuju i nude vrijednosti koje će zadovoljiti kupčeve potrebe. Čuvamo li marketinške uspjehe, ali i neuspjehe kao vrijedno znanje?

Kakva je uspješnost naših kupaca, osobito onih koje nazivamo ključnima? Kakvi su odnosi koje s njima gradimo? Kako ih vrednujemo i ocjenjujemo?

Pridružite nam se na radionici i potražite odgovore na pitanja koja vas muče!

Saznajte više o Kontrolingu iz videa!

Uvođenje kontrolinga je imperativ, koji nema alternativu zaključak je priloga o kontrolingu koji je s mr.sc. Andrejom Švigir napravila NOVA TV. Da bismo uveli i razvijali kontroling treba slijediti hodogram aktivnosti koji nas sigurno dovodi do cilja, a to je kvalitetan kontroling. U tome nam pomažu preduvjeti koje je važno ispuniti kako bi proces uvođenja bio što lakši. Jedan od preduvjeta je spremnost na promjene. Ako je on zadovoljen, na najboljem smo putu uspjeha.

Iz radionice izdvajamo:

  • Zadaci kontrolinga prodaje
  • Kontroling prodajnih kanala (maloprodaja, kataloška, telefonska, INTERNET prodaja)
  • Životni vijek proizvoda – fiksni i varijabilni troškovi baza uspješnog marketinga
  • Poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
  • Prodajne i marketinške aktivnosti - kako izmjeriti ulaganja (korelacijska i regresijska analiza)
  • Rentabilnost prodaje i njezina povezanost s rentabilnosti proizvoda
  • Kako utvrditi i izmjeriti marketinški cilj
  • Kako izračunati profitabilnost rabata

Rezervirajte svoje mjesto na radionici!

Za više informacija o Kontroling radionici kontaktirajte nas na: urednistvo@b2bmedia.org

-