Skup je bio prilika da proslavimo dobre rezultate koje na svetskim takmičenjima ostvaruju naši proizvodi. Želeli smo da otvorimo nove kontakte i definišemo strategije kako bi saradnja dve zemlje bila još bolja, a godine ispred nas još uspešnije. Upravo ovako veliki odziv pokazuje koliko je značajno interesovanje za promet između Nemačke i Srbije, poručio je Božidar Vučurović, generalni konzul Republike Srbije u Minhenu.
Osnovni cilj manifestacije bio je promocija srpskih proizvoda u Minhenu i otvaranje profesionalnih saradnji, u smislu plasiranja široke palete naših visoko nagrađivanih proizvoda. Prema mišljenju više od 400 poslovnih predstavnika iz Nemačke, odlično se pokazala i istakla voda "Karađorđe".
Za pojedince "nova voda" na tržištu Srbije zapravo ima dugu istoriju, još od davne 1719. godine, kada se prvi put pojavljuje u zapisima turskog putopisaca Elvije Čelebije, i ozbiljnu medicinsku reputaciju, koju potvrđuju i najnovija balneološka ispitivanja.
Prema inicijalnim pregovorima, ova voda bi se uskoro mogla naći u ugostiteljskim objektima i prehrambenim trgovinskim lancima i izvan naših granica.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Palanački kiseljak, PR arhiva