IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Svijet
21.11.2019.

globalni trendove u navikama potrošača

Mondelēz International je objavio prvo izdanje Izveštaja o stanju Snacking ™ -a

Mondelēz International je objavio svoj prvi izvještaj o Snacking ™-u, nastao kao rezultat studije napravljene širom svijeta koja je pokazala razvoj novih trendova kod potrošača, ispitujući ulogu snackinga u ispunjavanju potreba potrošača, kao rezultat sve ubrzanijeg modernog stila života, porastom želje za povezivanjem u zajednici i iznad svega holistički osećaj blagostanja.

• Studija je potvrdila da se uspostavio globalni ternd porasta potrošača koji biraju snacking umjesto obroka u cilju zadovoljenja svojih potreba
• Snacking zadovoljava potrebe modernog stila života, povezanost sa zajednicom, pružajući mogućnost hranjljivog, funkcionalnog i emocionalnog blagostanja
• Mondelez International je prije godinu dana predstavio svoju novu dugoročnu strategiju i uveo novu svrhu motivirajući ljude da konzumiraju grickalice na pravi način

Studija otkriva porast globalnog grickanja, praveći regionalne paralele koje pokazuju kako grickalice postaju vodeće budućnosti hrane pružajući spektar potreba koji postoji u našem svakodnevnom životu.

Izvještaj je razvijen u partnerstvu sa stručnjakom za ispitivanje potrošača, Harris Poll, dopunivši globalno znanje o grickalicama Mondelēz International-a novim istraživanjima koja su provedena među tisućama potrošača u dvanaest zemalja. Studija je pokazala da 6 od 10 odraslih osoba širom svijeta kaže da više vole jesti više malih obroka tijekom dana, za razliku od nekoliko većih (59%), dok se mlađi potrošači naročito oslanjaju na grickalice, a kod milenijalisa se taj broj povećava na 7 od 10 ( 70%).

Glavni zaključci izveštaja o stanju snackinga za 2019. godinu uključuju:

Naš odnos prema hrani se fundamentalno mijenja
• Za potrošače širom svijeta, najvažnija uloga hrane je kako ona utječe na njihovo zdravlje i dobrobit; ljudi sve više uzimaju u obzir kako manji obroci utječu na njihovo emotivno blagostanje, kao i na fizičko zdravlje.
o Među glavnim faktorima koji utječu na izbor manjih obroka, kod 8 od 10 ljudi su praktičnost (87%) i kvaliteta (85%)
o 80% potrošača traži zdrave, uravnotežene zalogaje.
o 71% odraslih kaže da konzumiranje grickalica pomaže u kontroli gladi i pruža mogućnost kontrole kalorija unjetih tijekom dana.

• Trenuci malih zadovoljstava i dalje imaju važno mjesto u svakodnevnoj rutini.
o 80% odraslih ljudi širom svijeta priznaje potrebu za ravnotežom, uvažavajući mogućnost i zdravih zalogaja kojima uživaju, zavisno od trenutka potrebe.
o 77% potrošača se slaže da postoji vrijeme i mjesto za zdravu ishranu, kao i vrijeme i mjesto za uživanje.
o Većina ljudi kaže da su grickalice jednako važne za njihovo mentalno (71%) i emocionalno (70%) blagostanje, baš koliko i za fizičku dobrobit.

Snacking je mnogo više od onoga što jedemo
• Snacking je ključni način da se ljudi širom svijeta povežu sa svojom kulturom i podijele svoj osjećaj identiteta i pripadnosti zajednici i obitelji.
o 71% konzumenata tvrdi da ih snacking podsjeća na dom.
o 7 od 10 odraslih osoba se trude sa drugima podijeiti omiljene grickalice koje ih podsjećaju na detinjstvo (70%).
o Više od 8 od 10 roditelja širom svijeta koristi užinu kao trenutak povezivanja sa svojom djecom (82%).
o 76% roditelja koristi grickalice kao način da djeci uvedu užinu kao dio rituala i kulture.
o Više od 3 do 4 roditelja (78%) kaže da grickalice koje biraju za svoju djecu odražavaju kakvi su oni roditelji.

„Kako tržište grickalica i dalje globalno raste, naša je namjera da ohrabrimo ljude da konzumiraju užinu na pravi način, neprestano ih educirajući o različitim načinima na koji potrošači širom svijeta koriste grickalice i na taj način razvijamo njihov odnos prema hrani“, rekao je Dirk Van de Put, CEO Mondelēz International-a. „Prepoznali smo da prosječna odrasla osoba globalno jede više manjih zalogaja nego obroka tokom dana, što je u velikoj meri povezano sa modernim stilom životoma, uključujući sve veću potrebu za komforom, potrebom za dijeljenjem nostalgičnih i kulturoloških iskustava, pojačanom potrebom za blagostanjem i potrebom za izborom obroka od zdravih do prihvatljivih. “

Mondelēz International je pokrenuo svoj Izvještaj o stanju Snacking ™ -a godinu dana nakon što je objavio svoju novu poslovnu strategiju i svrhu. Tokom prošle godine, kompanija je postigla snažan napredak u svojoj misiji da potrošačima ponudi pravu užinu, u pravom trenutku, napravljenu na pravi način. To uključuje razvoj sve dubljeg znanja o zahtjevima koji motiviraju ljude da posegnu za grickalicama, dok nastavljaju ispunjavati holističko razumijevanje blagostanja, istovremeno vodeći računa da svi osnovni sastojci potiču iz održivog lanca snabdijevanja, istovremeno razvijajući portfolio svojih proizvoda čime je proširen širi spektar mogućnosti , inspirirajućii na zdrave navike u konzumiranju.

„Prihvaćamo činjenicu da su navike grickanja širom svijeta toliko raznolike, baš kao i potrošači koji u njima uživaju“, nastavio je Van de Put. „Ljudi ne bi trebali birati između užine i jela, brinući o utjecaju koji njihov izbor ima na svijet i zajednicu. Zbog toga se zalažemo za osnaživanje ljudi u pravilnoj konzumaciji proizvoda."
O metodologiji istraživanja

Ovo istraživanje provedeno online od strane The Harris Poll u ime Mondelēz International-a od 16. do 27. rujna 2019., među 6.068 globalnih odraslih osoba starijih od 18 godina. Istraživanje je obuhvatilo 12 tržišta, uključujući: Sjedinjene Države (n = 504), Kanadu (n = 506), Meksiko (n = 505), Brazil (n = 515), Francusku (n = 501), Njemačku (n = 503) ), Ujedinjeno Kraljevstvo (n = 501), Rusiju (n = 515), Kinu (n = 503), Indiju (n = 508), Indoneziju (n = 504) i Australiju (n = 504). Ostale analizirane ključne grupe uključuju: Centennialsi u dobi 18-22 (n=602), Millennials u dobi 23-38 (n=2404), Gen Xers u dobi 39-54 (n=1702), Boomers u dobi 55-73 (n=1236), kao i Silent Generation u dobi 75+ (n=124). Podaci su ponderirani tamo gdje je to potrebno da bi se uskladili sa njihovim stvarnim udjelima u populaciji. Globalna post-težina primjenjena je da bi se osigurala jednaka težina svake zemlje u ukupnom ukupnom poretku.

-