Kaufland je u sklopu svoje privatne robne marke K-Classic predstavio prvu čokoladu bez kakaa.
Proizvodi su napravljeni korištenjem ChoViva, alternative čokoladi bez kakaa koju je razvila startup kompanija Planet A Foods.
ChoViva nastaje prženjem sjemenki suncokreta uz dodatak biljnih masti i šećera, stvarajući prepoznatljivu čokoladnu aromu – bez korištenja kakaa.
Ova održiva alternativa, za razliku od kakaa koji se uzgaja u tropskim krajevima, može se proizvoditi u Europi, uz uštedu od 94% vode u odnosu na klasični uzgoj kakaa. Također, zahvaljujući kraćim transportnim rutama, emisija CO₂ smanjuje se za oko 80% u usporedbi s tradicionalnom čokoladom.
Potrošači sada mogu pronaći proizvode Waffle Bites i Neapolitaner s ChoVivom u svim Kaufland trgovinama diljem Njemačke.
„ChoViva čokoladna alternativa predstavlja pravu revoluciju na tržištu i potpuno novu perspektivu na tradicionalni proizvod. Uzgoj kakaa djelomično je povezan s ekološkim i društvenim izazovima. Rješenje da se čokoladna alternativa proizvodi od domaćih sirovina za nas je značajna prekretnica koju rado koristimo za naše proizvode privatne marke“, izjavio je Tobias Stricker, voditelj nabave za slatkiše i pekarske proizvode u Kauflandu.
Foto: Kaufland