KARCHER
FMCG RETAIL SUMMIT 2025

METRO Hrvatska novi nositelj Poslodavac Partner certifikata

Hrvatska

23.05.2025

Za izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima

METRO Hrvatska, vodeći međunarodni veletrgovac prehrambenim i neprehrambenim proizvodima, s mrežom od deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske, ponosno je stekao prestižni Poslodavac Partner certifikat. SELECTIO Grupa, vodeća grupacija za savjetovanje u upravljanju ljudskim potencijalima, već dva desetljeća dodjeljuje ovaj certifikat poslodavcima koji pokazuju HR izvrsnost. U 20 godina, kroz projekt je provedeno 20,000 evaluacija HR sustava zbog čega SELECTIO stručnjaci danas imaju dubinski uvid u sve tipove organizacija.

„Visoka razina zadovoljstva zaposlenika razvojnim mogućnostima te kvalitetom povratnih informacija koje primaju pokazuje dosljednu primjenu kvalitetnih HR praksi u METRO-u. METRO pokazuje kako strateški pristup razvoju zaposlenika, jasna komunikacija i učinkovito upravljanje karijerama mogu značajno doprinijeti stvaranju poticajnog i održivog radnog okruženja,“ - rekla je Lara Šubić Šuša, voditeljica projekta Poslodavac Partner, SELECTIO Grupa.

„Dobivanje certifikata Poslodavac Partner veliko je priznanje za METRO Hrvatska i potvrda da naša strategija upravljanja ljudskim potencijalima donosi konkretne rezultate. Ljudi su u središtu svega što radimo, a ovaj certifikat potvrđuje da gradimo kvalitetno i poticajno radno okruženje. Naš pristup temelji se na zapošljavanju i employer brandingu, razvoju i zadržavanju zaposlenika, sustavu plaća i benefita te promicanju raznolikosti i uključivosti – područjima koja su prepoznata kao naše najveće snage.

Posebno nam je važno što ovakvo priznanje dolazi u trenutku kad se tržište rada ubrzano mijenja. Danas zaposlenici sve više cijene fleksibilnost, ravnotežu između poslovnog i privatnog života, sigurnost i mogućnost osobnog razvoja. Upravo zato kontinuirano ulažemo u poboljšanje materijalnih i nematerijalnih uvjeta, razvijamo dodatne pogodnosti te slušamo i prilagođavamo se stvarnim potrebama naših zaposlenika. Ovo priznanje dodatno nas motivira da i dalje budemo poslodavac kojem se vjeruje, koji potiče rast i razvija kulturu pripadnosti,“ izjavila je Ana Josipović, direktorica People & Culture METRO Hrvatska.

Sustavan razvoj zaposlenika uz brigu o njihovoj dobrobiti

U METRO-u razvoj zaposlenika promatra se kao dugoročna investicija. Svi zaposlenici imaju jasno definirane razvojne ciljeve te su im dostupne brojne prilike za dodatno usavršavanje. Učinkovitost obrazovnih aktivnosti redovito se mjeri uz povratne informacije sudionika, edukatora i menadžera. Posebnu vrijednost donose strukturirane interne akademije, koje zaposlenicima nude znanja i vještine potrebne za napredovanje. Dostupnost različitih komunikacijskih kanala te poticanje povratnih informacija od strane zaposlenika omogućuju kontinuirani dijalog i pravovremeno reagiranje na potrebe zaposlenika. Zahvaljujući transparentnom sustavu napredovanja, zaposlenici znaju što se od njih očekuje i kako mogu ostvariti karijerni napredak. Tvrtka osigurava i široku ponudu materijalnih i nematerijalnih benefita. Poseban fokus stavljen je na fizičko i mentalno zdravlje, od organizacije Tjedna zdravlja do edukacija o zaštiti mentalnog zdravlja.

Svake se godine za Poslodavac Partner certifikat prijavljuje stotinjak uspješnih organizacija iz čak sedam tržišta, a među nositeljima certifikata neke su od najuspješnijih globalnih organizacija, kojih je svakom godinom sve više. Certifikat se dodjeljuje tvrtkama koje dokazano zadovoljavaju visoke standarde kvalitete u svim područjima upravljanja ljudskim potencijalima, a dodatno se potvrđuje i povezanost praksi kroz cjelokupni HR sustav. Tvrtke koje se uključe u projekt i svake godine obnavljaju status Poslodavca Partnera, pokazuju predanost dugoročnom unapređenju dobrobiti zaposlenika, njihovom rastu i razvoju te unapređenju organizacijske kulture u cjelini. Upravo zato, oznaka Poslodavac Partner nositelja komunicira kvalitetu radnog mjesta, a osim u Hrvatskoj, oznaku koriste i nositelji certifikata na regionalnom tržištu.