FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

UK: Sainsbury’s testira tehnologiju prepoznavanja lica u trgovinama

Svijet

05.09.2025

Sainsbury’s je započeo testiranje tehnologije prepoznavanja lica u dvije svoje trgovine u Velikoj Britaniji, s ciljem sprječavanja kriminala u maloprodaji.

Testiranje u trgovinama Sydenham u Londonu i Sainsbury’s Local u Bathu trajat će osam tjedana, s mogućnošću proširenja na nacionalnoj razini.

Zaposlenici na obje lokacije obaviješteni su prije početka probe, prenosi Grocery Gazette.

Tehnologija, koju osigurava Facewatch, osmišljena je kako bi trgovcu pomogla identificirati pojedince koji su se ranije upuštali u nasilno, agresivno ili kriminalno ponašanje u trgovinama.

Prema pisanju The Standarda, sustav izdaje upozorenja na temelju kriminalnih aktivnosti koje su prijavile trgovine ili drugi korisnici Facewatcha u blizini, a podaci se automatski brišu ako lice nije povezano s označenim pojedincem.

Simon Roberts, izvršni direktor Sainsbury’sa, izjavio je da je ovaj potez odgovor na rastući maloprodajni kriminal i zlostavljanje zaposlenika:

Maloprodajni sektor nalazi se na raskrižju, suočen sa sve većim zlostavljanjem, antisocijalnim ponašanjem i nasiljem. Moramo sigurnost staviti na prvo mjesto. Razumijemo da tehnologija prepoznavanja lica može pokrenuti opravdana pitanja o podacima i privatnosti. Ova proba fokusirana je isključivo na identifikaciju ozbiljnih počinitelja, a ne na nadzor zaposlenika ili naših kupaca, poručio je Roberts.


Foto: InStore