Sainsbury’s obilježava 25 godina linije Taste the Difference lansiranjem “Discovery” – nove ponude hrane restoranske kvalitete.

S više od 50 pažljivo odabranih proizvoda, Taste the Difference Discovery asortiman omogućuje kupcima da impresioniraju goste ili obogate opuštenu večeru kod kuće, navodi se u priopćenju tvrtke.
„Podizanje svakog obroka na višu razinu po pristupačnoj cijeni oduvijek je bilo u središtu linije Taste the Difference. Naši novi Discovery asortimani osmišljeni su tako da bez napora unaprijede iskustvo objedovanja kod kuće. Kombinacijom vrhunskih sastojaka i stručnih tehnika, obavili smo teži dio posla umjesto naših kupaca, čineći okupljanje i uživanje u ukusnoj hrani lakšim nego ikad, pretvarajući svakodnevne trenutke u nešto zaista posebno“, izjavio je James Campbell, direktor za proizvode i inovacije u Sainsbury’su.
Nova kolekcija, koja uključuje razne proizvode poput britanskog Wagyu mesa, odgovara rastućoj potražnji za premium ponudom – pretrage pojma „premium“ u internetskoj trgovini Sainsbury’sa porasle su za 50% mjesečno.
Kako pojašnjavaju iz tvrtke, potražnja raste jer kupci sve češće jedu kod kuće i traže nove načine da se počaste vrhunskim okusima po pristupačnoj cijeni. Svaki treći Sainsbury’s kupac danas dodaje Taste the Difference proizvode u svoju košaricu.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Sainsbury’s


